niedziela, 29 grudnia 2013

Informacja

Hej :)
Jak pewnie zauważyliście dawno nie pojawił się nowy rozdział. Chciałam przeprosić za to, że tyle musicie czekać, ale naprawdę mało czasu jest na pisanie go. No więc niedługo koniec półrocza i mamy sporo nauki. Trzeba wszystko popoprawiać i pozaliczać. Nie mogę nawet powiedzieć kiedy pojawi się następny, ale mogę obiecać, że na pewno w styczniu.
Przez tą przerwę świąteczną, która teraz trwa chcemy napisać kilka rozdziałów żeby potem tylko je publikować.
To tyle. Mam tylko nadzieję, że w styczniu nadal ktoś będzie chciał to czytać (:

Szczęśliwego Nowego Roku i do zobaczenia w styczniu ^^ /Alex xx

11 komentarzy:

  1. Ojjj no szkooda ;c
    Ale będę cierpliwie czekać na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda :c ale bede czekac <3 szczesliwego nowego roku :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czytać. Nie mogę się już doczekać!! Weny życzę. ~Steph

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiecie już kiedy będziecie dawać nowy rozdział ? :) bo tak szczerze mówiąc to już się doczekać nie moge, inni zresztą chyba też :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. GDZIE TEN ROZDZIAL???!!! NOSZ KURDE JEST LUTYY NOOO GDZIE ON QnQ *placze* PLZZ JAK SIE POJAWI DAJ MI ZNAC NA TT JEZELI MASZ TT XD (@Thoris69)

    OdpowiedzUsuń
  6. POBAWIE SIĘ W TĄ UPIERDLIWĄ :D
    Serio ?? Już się prawie luty skończył a tu nadal rozdziału nie ma... NO JA WAS BŁAGAM ! JA TU SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ NIE MOGĘ ! 0_o

    OdpowiedzUsuń
  7. .Tu już kwiecień a rozdziału nie ma. ;) Czekam i życzę weny.
    .Karrotka

    OdpowiedzUsuń
  8. NOOOO DZIEWCZYNYY JA WAS BŁAGAM ! JA TU TĘSKNIE ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg proooooooosze dodajcie coś ! :c chociaż jedną notke żebyśmy wiedziały że nie zapomnialyscie o nas pliska xx TESKNIMY

    OdpowiedzUsuń